مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-04اقتصادي

مدیران پروازی در چناران جایی ندارند/ 20 درصد مدیران چناران پروازی هستند!


فرماندار چناران با بیان اینکه مدیران پروازی در چناران جایی ندارند، به تغییر بیش از 80 درصد از مسئولین ادارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: - حمید انصاری فرد درگفت وگو با خبرنگار فارس در چناران با اشاره به سیاست دولت در جهت ایجاد اشتغال و تولید اظهار کرد: مدیران پروازی در چناران جایی ندارند و این شهرستان نیازمند مدیران قوی و با تجربه است تا بتوانند اهداف نظام و دولت را که همان ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذار و جهش تولید است را فراهم کنند.

  فرماندار چناران با بیان اینکه فرماندار و معاونین قبل از همه در محل خدمت خود ساکن شده اند به تغییر بیش از 80 درصد از مسئولین ادارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کمتر از 20 درصد دیگر مسئولین تخصصی هستند که به دلیل تخصص آنها و نیاز شهرستان از اسکان آنها چشم پوشی شده است.

وی تخصص، تعهد و توانمندی را یکی از اهداف خود در پذیرش مسئولین ادارات اعلام و عنوان کرد: برخی از مسئولیت ها تخصصی و فنی هستند و ما ناچاریم به خاطر این مهم در رابطه استقرار آنها در شهرستان چشم پوشی کنیم.

انصاری فرد با بیان اینکه تمام رفتار و عملکرد روسای ادرات رصد می شود، رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی را یکی از خطوط قرمز خود عنوان کرد و افزود: به تمام مسئولین شهرستان اعلام شده است که در این جهت باید تلاش کنند چون نارضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پروازی در چناران جایی ندارند/ 20 درصد مدیران چناران پروازی هستند!

مدیران پروازی در چناران جایی ندارند/ 20 درصد مدیران چناران پروازی هستند!