مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-04سياسي

طول بزرگراه های کشور تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید


تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، طول بزرگراه های کشور به 20 هزار کیلومتر افزایش می یابد.

- ایسنا/هرمزگان وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، طول بزرگراه های کشور به 20 هزار کیلومتر افزایش می یابد.

محمد اسلامی عصر امروز(14 اسفندماه) در آیین افتتاح 50 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی استان هرمزگان که در شهرستان بندرلنگه برگزار شد، عنوان کرد: با اهتمام ویژه ای که در دولت وجود دارد و تلاش و کوشش مستمر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، کشورمان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در هر نقطه پروژه های مختلفی فعال است.

وی ادامه داد: تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، طول بزرگراه های کشور به 20 هزار کیلومتر افزایش می یابد و این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان بزرگراه های کشور، 12 هزار و 500 کیلومتر بود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: میزان بزرگراه های کشور در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای یافته و 60 درصد افزایش یافته است.

اسلامی با اشاره به بهره برداری از پروژه های بزرگراهی در هرمزگان، تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای ساخت کریدور بزرگراهی ساحلی جنوب کشور در هرمزگان صورت گرفته و باید با تداوم تلاش و مدیریت خوب و مناسب، این کریدور در هرمزگان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول بزرگراه های کشور تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید

طول بزرگراه های کشور تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید