مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-04سياسي

خانواده های تحت پوشش انجمن های حمایت دوبرابر خواهد شد


همزمان با سفر رییس قوه قضاییه و رییس سازمان زندان ها به آذربایجان غربی، یکصد نفر از زندانیان نیازمند استان آزاد می شوند.

- همزمان با سفر رییس قوه قضاییه و رییس سازمان زندان ها به آذربایجان غربی، یکصد نفر از زندانیان نیازمند استان آزاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مراسم آزادی یکصد نفر از زندانیان مهاباد گفت: در استان آذربایجان غربی که یک استان مرزی است دشمن تمرکز ویژه ای در حوزه های مختلف به ویژه زندانیان و خانواده های آنان دارد.

وی اظهار داشت: ضد انقلاب در مسیر جوان ها دام گستری کرده و جوانانی که در این دام می افتند در نهایت تحویل زندان می شوند و موفقیت ما این است که به واسطه رفتار و برنامه ریزی دقیق به آنان ثابت کنیم که فریب خورده اید و دانه هایی که دشمن در دام گذاشته مسموم است.

وی ادامه داد: البته عکس این حالت نیز وجود دارد که می تواند برای جامعه زیانبار باشد و آن زمانی است که به دلیل کم کاری و غفلت ما دشمن در عملیات خود موفق باشد و از جوانان ما یارگیری کند.

رییس سازمان زندان های کشور بیان داشت: تمرکز رسانه ای دشمن بر روی موضوعات زندان و زندانیان است تا با هر روش ممکن، با دروغ گویی و سیاه نمایی به افکار عمومی بقبولانند که یکی از مصادیق ظلم و نادیده گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های تحت پوشش انجمن های حمایت دوبرابر خواهد شد

خانواده های تحت پوشش انجمن های حمایت دوبرابر خواهد شد