مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-04سياسي

هیات ویژه رسیدگی قوه قضاییه مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر ورامین را بررسی کند


از رییس محترم قوه قضاییه درخواست داریم که هیات ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به این شهرک صنعتی ماموریت بدهند که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: از رییس محترم قوه قضاییه درخواست داریم که هیات ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به این شهرک صنعتی ماموریت بدهند که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی امام جمعه موقت ورامین، معاون فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان عصر پنجشنبه 14 اسفندماه دو اصله نهال میوه در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین غرس کردند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع خبرنگاران کاشت درخت را حرکتی با برکت عنوان کرد و در خصوص مشکلات شهرک صعنتی چرمشهر گفت: مسئولان عزیز این شهرک نیازمند توجه بیشتری است و در سال جهش تولید زیبنده نیست کارهای این شهرک همچنان با مشکلات باقی بماند.

وی ادامه داد: از آیت الله رییسی رییس محترم قوه قضاییه درخواست داریم که هیات ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به این شهرک صنعتی ماموریت بدهند که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در خصوص روز درختکاری ادامه داد و گفت: درختکاری و اهمیت به منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات ویژه رسیدگی قوه قضاییه مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر ورامین را بررسی کند

هیات ویژه رسیدگی قوه قضاییه مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر ورامین را بررسی کند