مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-04سياسي

اعطای مدرک درجه یک ارزیابی مدرسان قرائت به دو چهره قرآنی کشور


اسامی پذیرفته شدگان دوره نهم ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد و طی آن دو چهره قرآنی مدرک درجه 1 مدرسی قرائت قرآن که معادل دکتری است را دریافت می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اسامی پذیرفته شدگان دوره نهم ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد و طی آن دو چهره قرآنی مدرک درجه 1 مدرسی قرائت قرآن که معادل دکتری است را دریافت می کنند.

این افراد ساعاتی پیش در اختتامیه دوره های آموزشی و مراسم رونمایی از آثار تولیدی شورای عالی قرآن معرفی شدند که اسامی آنها به شرح زیر است.

بر این اساس آقایان مسعود نوری از تهران به عنوان مدرس درجه 1 گرایش تنغیم و هاشم سلطانی نژاد از کرمان به عنوان مدرس درجه 1 گرایش تجوید و قرائات مدرک درجه 1 معادل دکتری را از شورای عالی قرآن دریافت کردند.

همچنین سعید بیژنی اول از خراسان رضوی به عنوان قاری مدرک درجه 2 قرائت معدل کارشناسی ارشد از شورای عالی قرآن دریافت کرد.

در این برنامه که باحضور پرشور اساتید و قاریان تهرانی ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه بود، مسعود نوری حائز گواهی نامه تخصصی درجه یک مدرسان، امین عبدی از برگزیدگان دوره آموزش غیرحضوری و امیرحسین رحمتی برگزیده جلسات ارتقاء قاریان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و احمدرضا محمدیان برگزیده جلسات ارتقاء دعاخوانان، دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدرک درجه یک ارزیابی مدرسان قرائت به دو چهره قرآنی کشور

اعطای مدرک درجه یک ارزیابی مدرسان قرائت به دو چهره قرآنی کشور