مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-04سياسي

گروسی: جلسه فنی با ایران برای ماه آینده برنامه ریزی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانسی خبری گفت یک جلسه فنی با ایران در ماه آینده برنامه ریزی شده است.

- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت قرار است در اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین) در ایران جلسه ای برای بررسی مسائل فنی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانسی خبری گفت یک جلسه فنی با ایران در ماه آینده برنامه ریزی شده است.

گروسی در این خصوص گفت: در نتیجه مشاوره های فشرده ای که با ایران داشتم، ایران سرانجام از ابتکار من استقبال کرد و پذیرفت که در تلاشی متمرکز و نظام مند با هدف روشن کردن برخی مسائل مشارکت کند.

وی در ادامه مدعی شد این مسائل وجود ذرات و همچنین تردید در خصوص مواد خاص در ایران را شامل می شود که پیشتر اعلام نشده بود.

گروسی گفت: قصد او تلاش برای دستیابی به یک تفاهم در خصوص این مسائل تا قبل از نشست بعدی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

وی در ادامه ادعا کرد این در ارتباط با عدم همکاری پادمانی و عدم اعلام مواد و تجهیزات هسته ای در ایران است و ارتباطی با توقف پروتکل الحاقی از سوی ایران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: جلسه فنی با ایران برای ماه آینده برنامه ریزی شده است

گروسی: جلسه فنی با ایران برای ماه آینده برنامه ریزی شده است