مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-04اقتصادي

توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی امضا شد


توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی، توسط سرپرست جهاد دانشگاهی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی امضا شد.

- ایسنا/مرکزی توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی، توسط سرپرست جهاد دانشگاهی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر غفاری زاده امروز 14 اسفندماه در نشستی مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: طرح منش با نگاه و مشی کشوری در مسیر تربیت و آموزش جوانان ایده پرداز و توسعه فرهنگ ایده پروری تدیون شده است و جوانان مستعد و علاقمند تا ورود به مراکز رشد و پارک های علم و فناری یا پیوستن به یک سرمایه گذار و راه اندازی کسب و کار در قالب این طرح مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند گرفت .

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاد دانشگاهی در عرصه ای دیگر در حوزه جوانان تاکید کرد: خروجی طرح منش نباید کلاس و کارگاه آموزشی باشد، در واقع اجرای این طرح حتما باید برای جوانان آورده و دستاورد داشته باشد.

وی افزود: نگاه کارگاهی به این طرح فقط از دست دادن منابع را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که با تجربه ای که جهاد دانشگاهی دارد و شرح خدمات مرکز نوآوری و شتابدهی، شاهد تحولی خوب در سطح شهر و استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی امضا شد

توافقنامه اجرای طرح نوآوری و شتابدهی جوانان در استان مرکزی امضا شد