مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-04اقتصادي

خرید بالاتر از نرخ مصوب مرغ توسط واحدهای فروش مرغ قطعه بندی شده، تخلف است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: خرید مرغ توسط واحدهای فروش مرغ قطعه بندی شده بالاتر از نرخ مصوب تخلف است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: خرید مرغ توسط واحدهای فروش مرغ قطعه بندی شده بالاتر از نرخ مصوب تخلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در مورد انتشار یک خبر در فضای مجازی در خصوص تخلف عرضه و فروش مرغ قطعه بندی شده توسط برخی واحدهای صنفی گفت: واحدهای فروش و عرضه مرغ در استان تهران به بهانه قطعه بندی و بسته بندی مرغ به هیچ عنوان مجاز به خرید و فروش و عرضه مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیستند و مطلقا حق ندارند با این توجیه مرغ را با قیمت گزاف به مردم بفروشند.

وی افزود: در بازرسی و گشت های مشترک تعزیرات بعضا مشاهده شده که برخی واحدهای بسته بندی با قیمت چند برابر مصوب ستاد تنظیم بازار استان تهران اقدام به عرضه و فروش مرغ می کنند و توجیه آنها این است که در بازار غیررسمی با قیمت بالاتر از قیمت مصوب اقدام به تهیه مرغ می کنند و لذا تاکید شد که خرید توسط این واحدها با قیمت بالاتر از مصوب، عین تخلف است و برخورد خواهد شد و به هیچ عنوان منظور خرید مرغ بالاتر از قیمت مصوب توسط شهروندان که مصرف کنندگان نهایی این کالا می باشند، نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بالاتر از نرخ مصوب مرغ توسط واحدهای فروش مرغ قطعه بندی شده، تخلف است

خرید بالاتر از نرخ مصوب مرغ توسط واحدهای فروش مرغ قطعه بندی شده، تخلف است