مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-04سياسي

تدابیر لازم برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 در قرچک اندیشیده شده است


این شهرستان در خرداد ماه سال 1400 سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو دارد که تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد مهم اندیشیده شده است.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: این شهرستان در خرداد ماه سال 1400 سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو دارد که تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد مهم اندیشیده شده است.

بهمن خطیبی عصر پنجشنبه 14 اسفندماه در جلسه انتخابات 1400 در جمع اعضای این جلسه خاطر نشان کرد: می بایست همه تلاش کنند تا فضای انتخابات به گونه ای باشد که اعتماد عمومی مردم بیش از پیش جلب شود، بر همین اساس حرکت بر مدار قانون مهمترین اصل برای تمامی دست اندرکاران در تمامی مراحل برگزاری انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: مطابق مواد قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و آیین نامه اجرایی قانون انتخابات خبرگان رهبری، شرایط برای کمک دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات فراهم شده و کلیه ادارات موظف به همکاری با ستاد انتخابات شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 در قرچک اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 در قرچک اندیشیده شده است