مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-04سياسي

پسماندها به مصالح جدید کاربردی تبدیل می شوند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین مطرح کرد: برخی از پسماندهای موجود در استان کانی های غیرفلزی، شیشه و سیلیس هستند که می توانند به مصالح دانش بنیان تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ابوالفضل یاری در نشست کارگروه پژوهش استان قزوین ظهر پنج شنبه در سالن جلسات استانداری با اشاره به استفاده از ظرفیت پسماندهای استان اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم کارگروه پژوهش بررسی طرح های اجرایی و پیگیری، حل مشکلات و موانع موجود در طرح های اجرا شده و یا در حال اجرای استان است به گونه ای که این کارگروه تلاش می کند موانع را شناسایی و راهکارهای مناسب و کاربردی را برای حل موانع ارائه دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اذعان کرد: در جلسات کارگروه پژوهشی هدف ما این است که بتوانیم راهکارهای اجرایی را در اختیار دستگاه های مربوطه هر بخش قرار دهیم تا دستگاه های اجرایی بتوانند از موارد پژوهشی برای برنامه ریزی های آتی استفاده کرده و یاد در صورت نیاز آن ها را به مصوبات قانونی تبدیل کنند.

وی افزود: امروز طرح های محیط زیست و پسماندهای صنعتی و باطله در قالب طرح دو ساله مطرح می شود و هدف ما از این جلسه تلاش برای جمع آوری اطلاعات دقیق و لازم در خصوص پسماندها، آلاینده های پسماند و ظرفیت اقتصادی آن ها است تا بتوانیم طرح های مناسبی را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندها به مصالح جدید کاربردی تبدیل می شوند

پسماندها به مصالح جدید کاربردی تبدیل می شوند