مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-04سياسي

هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در خراسان رضوی نخواهیم داشت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در هیچ نقطه ای از استان خراسان رضوی وجود ندارد و از تمام افراد دعوت می کنیم با رعایت پروتکل ها به خراسان سفر داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در هیچ نقطه ای از استان خراسان رضوی وجود ندارد و از تمام افراد دعوت می کنیم با رعایت پروتکل ها به خراسان سفر داشته باشند.

ابوالفضل مکرمی فر در مراسم آغاز تور گردشگری شهری خودروهای کلاسیک تاریخی، سافاری، کمپینگ و کارونینیگ که پیش از ظهر امروز در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی یک استان چهارفصل است که دارای کویر، طبیعت و 13 سد است که از سه مورد از این سدها در راستای گردشگری از آنها استفاده به عمل می آید.

وی افزود: همچنین تنوع غذایی و زیرساخت های گردشگری بسیار خوبی مانند اقامت گاه های بوم گردی، سفره خانه ها و زائرسراها نیز در شهر مشهد وجود دارد و مردم می توانند از آن ها بازدید داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده در سطح استان وجود دارد که 2300 اثر از آن ها ثبت ملی شده ، یک مورد از آن ها ثبت جهانی شده است و دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در خراسان رضوی نخواهیم داشت

هیچ محدودیتی در راستای حضور مسافر در خراسان رضوی نخواهیم داشت