مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-04سياسي

برنامه های سفر با تورهای گردشگری هم راستا با برنامه های ستاد ملی کرونا است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اگر مردم بخواهند از طریق زنجیره ایمن خدمات سفر کنند هیچ گونه دغدغه و نگرانی نخواهند داشت، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اگر مردم بخواهند از طریق زنجیره ایمن خدمات سفر کنند هیچ گونه دغدغه و نگرانی نخواهند داشت، چرا که برنامه های تورهای گردشگری و خدمات ایمن هم راستا با برنامه های ستاد ملی کرونا است.

ولی تیموری در مراسم آغاز تور گردشگری شهری خودروهای کلاسیک تاریخی، سافاری، کمپینگ و کارونینیگ که پیش از ظهر امروز در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دیروز دو اتفاق خوب را در مجموعه موزه بزرگ خراسان شاهد بودیم که یکی از آن ها افتتاحیه نمایشگاه عکس هایی از منطقه خواف بود که این منطقه یکی از مناطق ارزشمند تاریخی و فرهنگی کشور است.

امروز نیز شاهد افتتاح یک برنامه تفریحی فرهنگی اتوموبیل رانی از محل موزه بزرگ خراسان به سمت آرامگاه فردوسی در شهر توس هستیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری تور گردشگری شهری اتوموبیل رانی بیان کرد: در چنین برنامه هایی ظرفیت های گردشگری در کنار یکدیگر قرار می گیرد و حلقه تامین خدمات گردشگری تامین می شود؛ در هر صورت، گردشگری خراسان رضوی امروز بیش از هر زمان دیگر باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سفر با تورهای گردشگری هم راستا با برنامه های ستاد ملی کرونا است

برنامه های سفر با تورهای گردشگری هم راستا با برنامه های ستاد ملی کرونا است