مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-04اقتصادي

باید سیاستگذاری های درست برای توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران اتخاذ شود


قائم مقام مدیرعامل همراه اول با تاکید بر اینکه باید فعالیت ها و سیاستگذاری های درست برای توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران اتخاذ شود، گفت: همچنین دیجیتال سازی اقتصادهای بخش خدمات هم باید رشد کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام مدیرعامل همراه اول با تاکید بر اینکه باید فعالیت ها و سیاستگذاری های درست برای توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران اتخاذ شود، گفت: همچنین دیجیتال سازی اقتصادهای بخش خدمات هم باید رشد کند.

حمید رضا نیکوفر، صبح پنجشنبه در مراسم مجازی اختتامیه دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه همراه اول بزرگ ترین شرکت ICT ایران و سرمایه ای ملی است، گفت: موبایل از سال 73 وارد ایران شد و تا سال 93 در فناوری نسل دو ماند و از همان سال تا الان همراه اول 25 هزار میلیارد تومان در توسعه زیرساخت هزینه کرده و با میلیون ها کاربر شهری و روستایی و این سرمایه گذاری را مدیریت کرد، ما یکی از بزرگ ترین شبکه های نسل چهار خاورمیانه هستیم و همراه اول بزرگترین اپراتور موبایل خاورمیانه است.

وی با تاکید بر اینکه موبایل، محرک اصلی توسعه در ایران در حوزه ICT است، گفت: دسترسی به موبایل و مکالمه با آن ترند اصلی 15 سال گذشته در حوزه ICT بوده و در طی شش سال گذشته سرمایه گذاری هنگفتی انجام شده و موفق بوده و نتیجه اش این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سیاستگذاری های درست برای توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران اتخاذ شود

باید سیاستگذاری های درست برای توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران اتخاذ شود