مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-04ورزشي

درخشش پلیمر خلیج فارس خرم آباد در عرصه دو و میدانی کشور


تیم آقایان و بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد امسال در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی داخل سالن کشور موفق به کسب قهرمانی شدند.

- سیاوش سپهوند ظهر امروز درگفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهارداشت: تیم مردان و بانوان پلیمر خلیج فارس لرستان طی روزهای گذشته در مسابقات لیگ برتر شرکت کردند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

وی با بیان اینکه تیم مردان پلیمر خلیج فارس در این مسابقات موفق به کسب رتبه قهرمانی شد، افزود: پس از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آبا  به ترتیب تیم فولاد مبارکه سپاهان و سایپا قرار گرفتند.

رییس هیئت دو و میدانی لرستان بیان کرد: تیم بانوان خلیج فارس خرم آباد نیز در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی داخل سالن کشور با اختلاف موفق به کسب رتبه اول شد همچنین در این مسابقات چهار رکورد ملی توسط بانوان این تیم ثبت شد.

سپهوند با اشاره به اینکه امسال در اعضای تیم پلیمر خلیج فارس اقدام به مربیگری این تیم همگی از اهالی بومی لرستان هستند همچنین سه نفر از ورزشکاران تیم پلیمر خلیج فارس از استعدادهای برتر استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور این باشگاه در استان باعث شده که جوانان علاقه مند به رشته دو ومیدانی در لرستان تمام تلاش خود را برای حضور در این  تیم انجام دهند و همین موضوع در سال های آینده باعث شکوفایی استعدادهای استان می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش پلیمر خلیج فارس خرم آباد در عرصه دو و میدانی کشور

درخشش پلیمر خلیج فارس خرم آباد در عرصه دو و میدانی کشور