مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-04اجتماعي

ساعت اجرای طرح ساعت 21 تا 3 بامداد شبانه تغییر نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی دولاب و میدان قیام در جمع خبرنگاران درباره 3 درخواست حسن روحانی از شهرداری تهران گفت: - استاندار تهران با اشاره به اینکه ساعات اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در پایتخت تغییر نمی کند، گفت: اجرای این طرح از ساعت 21 تا 3 بامداد ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی دولاب و میدان قیام در جمع خبرنگاران درباره 3 درخواست حسن روحانی از شهرداری تهران گفت: موضوع رفع بوی نامطبوع تهران یکی از مطالبات از شهرداری پایتخت است که اقداماتی جهت رفع این مشکل تاکنون انجام گرفته است.

وی افزود: بوی نامطبوع چندین کانون دارد که یکی از آن ها دام گستر ها و دیگری تصفیه خانه های شهر های پیرامونی است که با اعتبارات تصویب شده طبق بررسی کارشناسان محیط زیست 55 درصد بوی نامطبوع پایتخت کمتر شده است.

وی درباره درخواست دیگر روحانی در مورد کودکان کار گفت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده، از جمله روز گذشته که جلسه ای با مدیرکل اتباع، شهرداری و بهزیستی تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت اجرای طرح ساعت 21 تا 3 بامداد شبانه تغییر نمی کند

ساعت اجرای طرح ساعت 21 تا 3 بامداد شبانه تغییر نمی کند