مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-04دانش

توسعه بی برنامه مراکز آموزش عالی یزد جایگاه دانشگاه را تنزل داد


رییس دانشگاه یزد با انتقاد از توسعه بی برنامه مراکز آموزش عالی یزد در گذشته گفت: این توسعه و افزایش روزافزون تعداد مراکز آموزش عالی، جایگاه دانشگاه های یزد را تنزل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برید لقمانی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد که با هدف بحث و تبادل نظر درباره خط مشی های آمایش آموزشی استان یزد برگزار شد، با اشاره به تصویب طرح آمایش استانی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با استناد به آیین نامه های ابلاغی از سوی این وزارتخانه به تشریح طرح های تعاون، استاد وابسته، دانشگاه های معین و مدیریت استانی آموزش عالی پرداخت.

وی با بیان اینکه در هفته آینده شیوه نامه ای با جزییات بیشتر در زمینه طرح تعاون ابلاغ خواهد شد، هدف از این طرح را مشارکت دانشگاه های استان در قالب انعقاد تفاهم نامه ای برای راه اندازی رشته های درسی جدید با همکاری چند استاد از دیگر دانشگاه ها عنوان کرد.

بریدلقمانی با استناد به ماده 4 آیین نامه شورای مدیریت آموزش عالی ترکیب اعضای این شورا را متشکل از رییس دانشگاه معین، روسای مؤسسات آموزش عالی دولتی استان، رییس استانی یا واحد انتخابی هرکدام از دانشگاه های آزاد اسلامی استان، رییس دانشگاه پیام نور، مدیریت دانشگاه های فنی و حرفه ای و جامع علمی کاربردی و نماینده منتخب موسسات آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بی برنامه مراکز آموزش عالی یزد جایگاه دانشگاه را تنزل داد

توسعه بی برنامه مراکز آموزش عالی یزد جایگاه دانشگاه را تنزل داد