مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-04پزشكي

پایان کرونا نامعلوم است/کمبود تخت بیمارستانی در کشور


معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد تخت های بستری نسبت به جمعیت کشور کافی نیست،گفت: هنوز نمی دانیم انتهای کرونا کجاست و ممکن است که به یک بیماری مزمن منطقی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در افتتاحیه نخستین کنگره کشوری دیجیتال مدیریت و درمان کووید 19 که امروز در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه بیش از یک سال از شیوع انجام داده اند.

  بهداشت و درمان ویترین ساختار وزارت بهداشت هستند   وی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان ویترین ساختار وزارت بهداشت هستند، گفت: اگر بخواهیم بررسی کنیم که پژوهش های انجام شده تا چه اندازه مفید هستند باید تاثیر آنها را در سیاست گذاری بهداشت و درمان رصد کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت:درصورتی که پژوهش ساختارمند تحلیل درستی از فرآیند خدمت ارائه ندهد قطعا پژوهش متناسبی با نیاز کشور نخواهد بود.

هر زمان که توانستیم از تحقیقات در تغییر سیاست گذاری ها، اصلاح ساختار ارائه خدمت و فرآیندهای خدمت استفاده کنیم یعنی موفق عمل کرده ایم.

ما در ساختار ارائه خدمت، نقاط ضعف و قوت متعددی داریم، باید در راستای اصلاح نقاط ضعف قدم برداریم درغیر این صورت به مردم سرزمینمان خیانت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کرونا نامعلوم است/کمبود تخت بیمارستانی در کشور

پایان کرونا نامعلوم است/کمبود تخت بیمارستانی در کشور