مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-04پزشكي

الزام دانشگاه های علوم پزشکی به برگزاری انتخابات شورای صنفی تا اردیبهشت 1400


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت به برگزاری انتخابات شوراهای صنفی اشاره کرد و گفت: تمام دانشگاه های علوم پزشکی تا 20 اردیبهشت 1400 باید انتخابات شورای صنفی دانشجویی را برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، رحمان خدابنده لو در جمع نمایندگان نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از اهداف اصلی این سفرهای استانی، بررسی چالش ها، کمبودها و مطالبات دانشجویان در حوزه های مختلف خوابگاهی، تغذیه، ورزشی، مشاوره و سلامت روان و حوزه مهم فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین بخش های این سفرهای استانی، نشست با دانشجویان فعال به عنوان نمایندگان کانون های فرهنگی، شوراهای صنفی، نشریات دانشجویی، انجمن های علمی دانشجویی، انجمن های ورزشی و تشکل های اسلامی است.

خدابنده لو یادآور شد: صحبت های دانشجوین را می شنویم و تلاش می کنیم در حدممکن، کمبودها و نیازهای شما را در دانشگاه مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان نیازهای ضروری موضوع خوابگاه های ددانشجویی است که خوشبختانه دو خوابگاه دانشجویی استاندارد و یک سالن سلف سرویس در مجتمع پردیس دانشگاه در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دانشگاه های علوم پزشکی به برگزاری انتخابات شورای صنفی تا اردیبهشت 1400

الزام دانشگاه های علوم پزشکی به برگزاری انتخابات شورای صنفی تا اردیبهشت 1400