مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-04بين الملل

بن سلمان نگران شکست نتانیاهو در انتخابات است


رسانه های اسراییلی گزارش دادند، عربستان سعودی انتخابات آینده رژیم صهیونیستی را از نزدیک دنبال می کند و نگران جایگزینی او با رهبر اپوزیسیون اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وب سایت اسراییلی i24news به نقل از منابع سعودی تاکید کرد، یک مقام نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی گفت که آنها انتخابات رژیم صهیونیستی را از نزدیک دنبال می کنند و امیدوارند که حکومت فعلی تغییر نکند.

این منبع تاکید کرد، سعودی ها بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیوینیسی و سیاست او را در خصوص روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس می شناسند و قدردان آن هستند.

این منبع افزود: آنها نه تنها نتانیاهو را ترجیح می دهند، بلکه او را دوست دارند، او حیرت انگیز است، جذابیت لازم را دارد و به خوبی می داند که چه کاری انجام می دهد.

ما بسیار نگران جایگزینی او با یاییر لاپید ، رهبر مخالفان هستیم که برخی مسائل را تغییر خواهد داد.

مقامات سعودی در مصاحبه با i24news توضیح دادند که در سایه سیاست های آمریکا که توسط دولت جو بایدن دنبال می شود و متفاوت با دولت دونالد ترامپ است، نگرانی ها از تغییر دولت رژیم صهیونیستی و سیاست آن در حال افزایش است.

رسانه های اسراییلی پیش از این گزارش دادند که حاکمان عربستان سعودی خطوط ارتباطی خود را با رژیم صهیونیستی جهت ایجاد یک ائتلاف دوجانبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان نگران شکست نتانیاهو در انتخابات است

بن سلمان نگران شکست نتانیاهو در انتخابات است