مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04پزشكي

شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی از شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رییس دانشگاه علوم پزشکی از شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت در استان خبر داد و گفت: دکتر محمد زارعی متخصص داخلی یک هفته پیش به دلیل ابتلا به ی در بیمارستان بستری شده بود امروز دارفانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این پزشک هم استانی دکتر یزدان پناه طی پیامی با تسلیت شهادت شهید دکتر زارعی آورده؛ ▪️اناالله و انا الیه راجعون▪️ خانواده عزیز و داغدارِ شهید محمد زارع، جامعه پزشکی استان تسلیت ما شاید مرهم ناچیزی باشد بر این غمِ عظیم و جانکاه.

غم شهادت یکی از  پزشکان جوان، مهربان، شریف و تحصیلکرده این مرز و بوم که علاوه بر حضور در مناطق محروم و خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان، در یک سال گذشته نیز تلاش فراوانی در مبارزه با بیماری کووید 19 داشت و در پایان نیز جان شریف خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد و البته  خوب می دانیم که غم از دست دادن انسان در کلمه نمی گنجد.

ایشان در کسوت یک متخصص داخلی دلسوز، طی یک سال گذشته تلاش شبانه روزی در درمان بیماران کرونایی داشت و در این راه جان شریفش را از دست داد که به عنوان اولین شهید سلامت استان در مبارزه با بیماری کرونا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت در کهگیلویه و بویراحمد