مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-04بين الملل

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی با دستور کار امنیت اجتماعی


خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بر اهمیت نقشی که دبیران ارشد شهر و کشور در بهبود زندگی مردم و انجام سیاست های اقتصادی 5 ساله وی دارند، - خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بر اهمیت نقشی که دبیران ارشد شهر و کشور در بهبود زندگی مردم و انجام سیاست های اقتصادی 5 ساله وی دارند، تأکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، یک محقق سازمان ملل گفت اقدامات جدی کره شمالی برای مقابله با کووید 19 موجب تشدید نقض حقوق بشر و دشواری اقتصادی، از جمله گزارش های حاکی از گرسنگی برای شهروندان این کشور شده که در حال حاضر نیز تحت فشار تحریم های بین المللی قرار دارند.

کیم گفت دبیران ارشد شهر و کشور دارای مسئولیت مراقبت از شهروندان خود هستند و از آن ها خواست برای کمک به توسعه مناطق خود، نقطه عطف تازه ای را در تطابق با استراتژی جدید 5 ساله او که در کنگره ماه ژانویه حزب رونمایی شده، آغاز کنند.

کیم در بیانیه منتشر شده اظهار کرد: اکنون همه چیز به تلاش های شدید و نقش دبیران ارشد بستگی دارد.

مجمع عالی خلق کره شمالی (SPA) روز چهارشنبه نشست کامل جداگانه ای را برگزار کرد و در آن قوانینی نظیر امنیت اجتماعی و ضدعفونی واردات را که با هدف حفاظت از سلامت مردم تدوین شده، تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی با دستور کار امنیت اجتماعی

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی با دستور کار امنیت اجتماعی