مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-04اقتصادي

قدردانی از مدیرعامل بانک ملی ایران در حضور معاون اول رییس جمهور


در «آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی کشور در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مناطقه سانحه دیده» از خدمات بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات بانکی به جامعه هدف به ویژه روستاییان محروم برای اجرای برنامه ها و طرح های این حوزه قدردانی شد.

- در آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی کشور در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مناطقه سانحه دیده از خدمات بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات بانکی به جامعه هدف به ویژه روستاییان محروم برای اجرای برنامه ها و طرح های این حوزه قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در این جلسه که با حضور معاون اول رییس جمهور، رییس کل بانک مرکزی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، لوح تقدیر خود را دریافت کرد.

دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در این آیین از بانک مرکزی و بانک های عامل که در طرح مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی مشارکت داشته اند، قدردانی کرد و با تأکید بر ضرورت استمرار این گونه طرح ها گفت: اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی توسط نظام بانکی کاری بزرگ و ماندگار در کشورخواهد بود.

دکتر عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی کشور در کنار حمایت از جهش تولید، پشتیبانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از مدیرعامل بانک ملی ایران در حضور معاون اول رییس جمهور

قدردانی از مدیرعامل بانک ملی ایران در حضور معاون اول رییس جمهور