مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-04اجتماعي

اجرای طرح منع تردد در تهران ادامه دارد


استاندار تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح منع تردد شبانه در تهران کمرنگ شده است، گفت: اجرا این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی دولاب و میدان قیام در جمع خبرنگاران درباره 3 درخواست حسن روحانی از شهرداری تهران گفت: موضوع رفع بوی نامطبوع تهران یکی از مطالبات از شهرداری پایتخت است که اقداماتی جهت رفع این مشکل تاکنون انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بوی نامطبوع چندین کانون دارد که یکی از آنها دام گسترها و دیگری تصفیه خانه های شهرهای پیرامونی است که با اعتبارات تصویب شده طبق بررسی کارشناسان محیط زیست 55 درصد بوی نامطبوع پایتخت کمتر شده است.

درباره درخواست دیگر روحانی در مورد کودکان کار گفت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده، از جمله روز گذشته که جلسه ای با مدیرکل اتباع، شهرداری و بهزیستی تهران برگزار شد.

وی افزود: جمع آوری کودکان کار از شهریور آغاز شده و تاکنون 650 نفر از این کودکان در مراکزی که شهرداری فضای آن را آماده کرده و بهزیستی بستر اشتغال ایجاد کرده است، پذیرش شده اند.

استاندار تهران اعلام کرد: اکنون 600 نفر از این افراد آزاد و 50 نفر هنوز در مراکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح منع تردد در تهران ادامه دارد

اجرای طرح منع تردد در تهران ادامه دارد