مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-04اقتصادي

ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق کرد


ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق کرد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن صالحی نیا، مدیرعامل ایدرو در حاشیه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: تولید ریل آرزوی ایرانیان بود، آرمانی که سالیان سال مردم و مسئولین تحقق آن را خواستار بودند.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان توانست بر این آرزو و خواسته جامه عمل بپوشاند و خودکفایی در تولید این محصول دارای ارزش افزوده بالا را به ایرانیان هدیه کرد.

صالحی نیا اظهار داشت: وزارت راه و همچنین معاونت ساخت داخل وزارت صمت، پشتیبانی بسیار خوبی از تولید ریل ذوب آهن کرد و همچنان نیز حمایت ها از تولید این محصول ادامه دارد.

مدیرعامل ایدرو تصریح کرد: در گذشته شمش برای تولید ریل وارد می شد، اما امروز ذوب آهن اصفهان تولید شمش تا نورد را در کارخانه محقق نمود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سنگ معدن در گذشته در اختیار ذوب آهن بود و زنجیره کامل را در اختیار داشت اما متأسفانه این زنجیره گسسته شد و حال ذوب آهن نمی تواند با ظرفیت کامل به تولید بپردازد.

صالحی نیا بیان کرد: تولید پایدار مواد اولیه برای این صنعت مادر باید با جدیت دنبال شود و با رویکرد جدید وزارتخانه انشاالله برنامه های خوبی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق کرد

ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق کرد