مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-04اجتماعي

ارتفاع موج در دریای عمان به 2.5 متر می رسد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار زرد این اداره کل گفت: از ظهر شنبه به سبب وزش باد شدید بر روی دریای عمان، دریا مواج و متلاطم می شود به طوریکه انتظار می رود بیشینه ارتفاع موج به 2.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار زرد این اداره کل گفت: از ظهر شنبه به سبب وزش باد شدید بر روی دریای عمان، دریا مواج و متلاطم می شود به طوریکه انتظار می رود بیشینه ارتفاع موج به 2.

5 متر برسد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی پیش بینی می شود از ظهر شنبه سرعت وزش باد در سواحل و بر روی دریای عمان به 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت برسد.

وی افزود: وزش این باد سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا به ویژه برای مناطق ساحلی می شود که توصیه می شود در زمان وقوع پدیده های خاکدار از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: وزش این باد علاوه بر خیز گردوخاک، سبب مواج شدن دریا نیز می شود به طوریکه بیشینه ارتفاع موج به حدود 2 متر خواهد رسید.

حیدری اضافه کرد: شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی در زمان مواج شدن دریا احتیاط لازم را مد نظر قرار دهند و حتی الاامکان از رفتن به دریا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع موج در دریای عمان به 2.5 متر می رسد

ارتفاع موج در دریای عمان به 2.5 متر می رسد