مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-04اقتصادي

توزیع و کاشت 150 هزار نهال در استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع و کاشت 150 هزار نهال در این استان به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد ظهر امروز در آیین آغاز ویژه برنامه های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در استان سمنان که با حضور استاندار سمنان همراه با غرس نهال در محوطه باز استانداری انجام شد، اظهار کرد: علاوه بر 800 هزار نهال توزیع شده توسط اداره کل منابع طبیعی استان سمنان طی هفته منابع طبیعی، بالغ بر 700 هزار نهال مثمر نیز در استان توزیع و کشت می شود.

وی افزود: 300 هزار نهال از مجموع 700 هزار نهال در استان سمنان در سطح یک هزار هکتار در امر توسعه باغ ها در اراضی شیب دار با اولویت شهرستان میامی و منطقه کالپوش کشت می شود و مابقی این میزان نیز در سطح دیگر مناطق استان کاشته می شود و این روند تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه امید که همه مردم با کاشت نهال از ثواب اخروی این امر خیر بهره مند شوند، افزود: از امروز ویژه برنامه های هفته منابع طبیعی با غرس نهال توسط استاندار سمنان در محوطه استانداری آغاز شد.

جعفر مرادی حقیقی افزود: اداره کل منابع طبیعی استان سمنان طی هفته منابع طبیعی 800 هزار نهال را در سه نهالستان استان توزیع می کند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و کاشت 150 هزار نهال در استان سمنان

توزیع و کاشت 150 هزار نهال در استان سمنان