مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-04اجتماعي

تعطیلی آموزش مجازی در ایام نوروز/ فارس میزبان سومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی به میزبانی فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضوان حکیم زاده در حاشیه دومین روز  همایش ملی آموزش در دوران همه گیری و دانش آموزان عزیز مجبور نیستند فعالیت های عادی و روزمره را که در مدرسه انجام می دادند ادامه دهند.

  حکیم زاده ادامه داد: دانش آموزان می توانند در قالب موضوعاتی چون دلتنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای  بدون کرونا ، ترویج همدلی و مدرسه سازی آثار خلاقانه خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه تکالیفی به شکل سنتی  برای ایام عید در نظر گرفته نشده است گفت: قرار نیست دانش آموزان تکالیف خاصی انجام دهند امیدواریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار خانواده هادر بستر فعالیت های داستانی و هنری خلاقیت های خود را به منصه ظهور برسانند و آثارشان را بعد از تعطیلات به مدارس ارائه دهند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه ارزیابی نهایی دانش آموزان گفت: ما در سال  گذشته تجربه بسیار موفق از برگزاری حضوری برخی از آزمون ها داشتیم و امسال هم مصمم هستیم با هماهنگی با وزارت بهداشت ارزیابی حضوری را از میزان یادگیری دانش آموزان در دوره ابتدایی خصوصا در پایه های اول و دوم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزش مجازی در ایام نوروز/ فارس میزبان سومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی

تعطیلی آموزش مجازی در ایام نوروز/ فارس میزبان سومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی