مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-04دانش

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از امروز تا 19 اسفند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از 14 تا 19 اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir برای ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.

وی ضمن تبریک به تمامی نودانشجویان دانشگاه پیام نور مراحل پذیرش و ثبت نام را اعلام کرد به طوری که تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم شوند در واقع شناسه کاربری شماره داوطلبیh992 و گذرواژه  شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج ثبت شود) ، از طریق مسیر آموزش ، دانشجو، پذیرش غیرحضوری پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود  نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

بهروز ادامه داد: دانشجویان باید توجه کنند که برای ثبت نام حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد همچنین بعد از تکمیل مرحله دوم  و ثبت پذیرش از طرف مرکز، با  شناسه کاربری و شماره دانشجویی، گذرواژه شماره شناسنامه برای ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 14 اسفند به سیستم مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز