مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-04سياسي

با هرگونه تهدید سلامت و بهداشت مردم برخورد قانونی می شود


رییس دادگستری اهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا و خطر گسترش شیوع آن در صورت عدم توجه به بهداشت و سلامت عموم مردم، گفت: در این راستا سلامت و بهداشت عموم مردم خط قرمز دستگاه قضایی این شهرستان بوده و در صورت مشاهده هرگونه تهدید سلامت و بهداشت مردم به جد با .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری اهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا و خطر گسترش شیوع آن در صورت عدم توجه به بهداشت و سلامت عموم مردم، گفت: در این راستا سلامت و بهداشت عموم مردم خط قرمز دستگاه قضایی این شهرستان بوده و در صورت مشاهده هرگونه تهدید سلامت و بهداشت مردم به جد با متخلفات برخورد قانونی خواهد شد.

حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر، افزود: بهداشت فردی و عمومی جامعه در این روزهای کرونایی بسیار اهمیت دارای بوده و شیوع بیماری کرونای جهش یافته انگلیسی در منطقه، این امر را دو چندان کرده است که بایستی آحاد مختلف مردم، رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به موضوع شکست یا رانش سد باطله معدن مس انجرد، افزود: خوشبختانه با حضور به موقع اعضای تامین و مسئولان ادارات تخصصی و نظارتی در محل موضوع بررسی شد و به مردم اطمینان می دهیم که هیچ شکست و رانشی در سد وجود نداشته و نگرانی در این خصوص برطرف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه تهدید سلامت و بهداشت مردم برخورد قانونی می شود

با هرگونه تهدید سلامت و بهداشت مردم برخورد قانونی می شود