مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-04سياسي

اینجا انرژی ها مثبت می شوند


بهزیستی در راستای اجرای فرایند دولت الکترونیک و توجه به خواست مددجویان و افراد خدمت گیرنده از بهزیستی اقدام به تاسیس مراکز مثبت زندگی کرده و در واقع بهزیستی های کوچک را به داخل محلات برده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بهزیستی در راستای اجرای فرایند دولت الکترونیک و توجه به خواست مددجویان و افراد خدمت گیرنده از بهزیستی اقدام به تاسیس مراکز مثبت زندگی کرده و در واقع بهزیستی های کوچک را به داخل محلات برده است.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی برای سهولت دریافت خدمات مددجویان شهری و روستایی ایجاد شده است که این مراکز 22 خدمت مورد نیاز مددجویان را به نزدیکترین محدوده محل زندگی آنها برده و چرخه خدمات رسانی و مددکاری پرونده مددجویان را الکترونیکی کرده است.

وی اظهار کرد: بر حسب محل سکونت مددجویان در نقشه جغرافیایی هر 400 الی 500 خانوار تحت پوشش یک مرکز قرار می گیرند و نحوه فعالیت مراکز بر محور مددکاری اجتماعی و بر پایه دولت الکترونیک خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و توجه به ارزش ها و فرهنگ های مردم در هر منطقه از موارد جلب و جذب آحاد جامعه برای دریافت خدمات از مراکز مثبت زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا انرژی ها مثبت می شوند

اینجا انرژی ها مثبت می شوند