مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-04سياسي

کمک به محرومان جهاد در برابر دشمن است/اختلاس و گرانی اتفاقی نیست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک به محرومان یک جهاد است، گفت: بسیاری از اختلاس ها و گرانی ها اتفاق نیست بلکه براساس یک طرح و برنامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیران کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر انسانیت و دین در جامعه حاکم باشد ما شاهد اختلافات طبقاتی شدید نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شجره انسانیت آسیب دیده و آرمان های اسلامی معطل شده است، بیان کرد: البته بلاها و مشکلاتی نیز به واسطه عمل نشدن به وظیفه به وجود می آید که نمونه آن سلطه استعمار است.

عبادی گفت: وقتی تعهدهای انسانی و وحیانی و دینی مورد بی مهری قرار گیرد، سیستم دفاعی جامعه از کار افتاده و ثمره آن حاکمیت 200 سال استعمار بر ملت ها می شود.

وی اظهار کرد: هر گاه به وظایف انقلابی و دینی عمل کردیم، موفق شدیم، اما هر گاه کار به دست لیبرال ها افتاده است شاهد مشکلات عدیده بودیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه برخی از دزدی ها، اختلاس ها و گرانی ها اتفاق نبوده بلکه یک طرح و برنامه است، بیان کرد: این مسائل مثل یک دام عمل می کند تا زمینه را برای اجرای برنامه های استعمار به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به محرومان جهاد در برابر دشمن است/اختلاس و گرانی اتفاقی نیست

کمک به محرومان جهاد در برابر دشمن است/اختلاس و گرانی اتفاقی نیست