مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-04سياسي

سوال از «نمکی» و «رزم حسینی» درباره فعالیت کولبران در مجلس کلید خورد


نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از طرح سوال خود از وزرای بهداشت و صمت به دلیل عدم اجرای مصوبه دولت درباره فعالیت کولبران خبر داد.

- کمال حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، از طرح سوال خود از وزرای بهداشت و صمت به دلیل عدم اجرای مصوبه دولت درباره فعالیت کولبران خبر داد.

وی متذکر شد: کولبری در کردستان از زمان های گذشته در نوار مرزی کشور انجام می شد که حوادث بسیاری را به صورت سالانه در پی داشت و تبدیل به یک معضل بزرگ شده بود که پس از بروز مشکلات بسیار در حوزه کولبری، کارت های کولبری برای مرزنشینان صادر و نهایتاً 100 قلم کالا برای کولبران از سوی وزارت کشور معرفی و تعیین شد و قرار شد که چند وزارتخانه هماهنگی های لازم را در این باره انجام دهند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس مصوبه تعیین 100 قلم کالا برای کولبران، مقرر شد که این چند قلم اجناس را کولبران از مبادی رسمی با تخفیفات گمرکی جابه جا کنند اما متأسفانه سازمان غذا و دارو در داخل مرزهای رسمی کشور مانع این جابه جایی شده است.

حسین پور ادامه داد: متأسفانه با سنگ اندازی های سازمان غذا و دارو، مشکلات زیادی برای کولبران به وجود آمده است و به همین دلیل بنده طرح سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تهیه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از «نمکی» و «رزم حسینی» درباره فعالیت کولبران در مجلس کلید خورد

سوال از «نمکی» و «رزم حسینی» درباره فعالیت کولبران در مجلس کلید خورد