مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-04سياسي

مقاومت شرکت های بزرگ برای ارتباط با واحدهای کوچک در استان کرمان


به نظر می رسد مقاومت هایی در شرکت های بزرگ در بحث ارتباط واحدهای کوچک و بزرگ در استان کرمان وجود دارد و یکی از راهکارها این است شرکت های بزرگ و پیمانکاران اصلی یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه ارائه کنند.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به نظر می رسد مقاومت هایی در شرکت های بزرگ در بحث ارتباط واحدهای کوچک و بزرگ در استان کرمان وجود دارد و یکی از راهکارها این است شرکت های بزرگ و پیمانکاران اصلی یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه ارائه کنند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 14 اسفندماه در پنجاه و نهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: یکی از محورهای پیشنهادی درخصوص اس پی ایکس، قانون است و بخشی از احکام برنامه ششم در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: بخش عمده ای از موضوعات در این زمینه در دنیا وجود دارد اما در استان کرمان این فعالیت به صورت ساختارمند و تعریف شده وجود ندارد.

پورابراهیمی تصریح کرد: پیشنهاد ما تشکیل کارگروهی برای تدوین پیش نویس گزارش اولیه برای ایجاد قانون مشخص درخصوص اس پی ایکس است تا به حل مشکلات در این حوزه کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: به نظر می رسد مقاومت هایی در شرکت های بزرگ در بحث ارتباط واحدهای کوچک و بزرگ در استان کرمان وجود دارد و یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت شرکت های بزرگ برای ارتباط با واحدهای کوچک در استان کرمان

مقاومت شرکت های بزرگ برای ارتباط با واحدهای کوچک در استان کرمان