مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-04اقتصادي

اشتغال جوانان با مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان شتاب می گیرد


تفاهم نامه همکاری مشترک طرح ملی شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، روز گذشته (13 اسفندماه) ما بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی زنجان به امضا رسید.

- ایسنا/زنجان تفاهم نامه همکاری مشترک طرح ملی شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، روز گذشته (13 اسفندماه) ما بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی زنجان به امضا رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه با تاکید بر اینکه به سرانجام رسیدن این طرح یکی از نیازهای اساسی قشر جوان در شرایط کنونی جامعه به شمار می رود، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی زنجان یکی از ارگان هایی است که از دیرباز دغدغه اشتغال جوانان را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار داده و در این راستا گام های خوبی برداشته است که بی تردید یکی از این اقدامات که نگاه مثبتی به سرانجام رسیدن آن در استان وجود دارد، طرح ملی شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان است.

علی خلیلی با اشاره به اینکه وجود مرکز رشد در جهاددانشگاهی زنجان یک ظرفیت بالقوه برای پرورش استعدادهای جوانان استان بوده و بی تردید حمایت از این ظرفیت می تواند یکی از اولویت های دستگاه های استان برای تحقق موضوع اشتغال جوانان باشد، افزود: معتقدیم برای اینکه این مسیر کوتاه تر شود، باید نسبت به تشکیل یک سمن در راستای شناسایی استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان با مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان شتاب می گیرد

اشتغال جوانان با مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان شتاب می گیرد