مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-04اقتصادي

باغ موزه 11 ساله زنجان نیاز به کمک دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه باغ موزه استان در سه فاز تکمیل می شود، گفت: طبق برآوردی که انجام شده است، - ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه باغ موزه استان در سه فاز تکمیل می شود، گفت: طبق برآوردی که انجام شده است، تنها فاز اول این پروژه 11 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

قاسم محمدی شامگاه دیروز (13 اسفندماه) در جلسه هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس استان، با بیان اینکه پروژه باغ موزه دفاع مقدس در سال 88 کلید خورد و در سال 89 در زمینی به مساحت 22 هکتار کلنگ زنی شد، اظهار کرد: با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه های فرهنگی، طی سه سال اخیر توانستیم این پروژه عظیم و ملی را 40 درصد پیش ببریم.

وی با یادآوری اینکه طبق مصوبه شورای شهر، یک میلیارد تومان برای این پروژه مساعدت شد، این در حالی است که 3 میلیارد تومان آن تا سال 1400 از سوی شورای اسلامی شهر مصوب و اختصاص خواهد یافت، تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی های این پروژه نیاز به کمک از طرف دستگاه های مرتبط هستیم.

این مسئول با بیان اینکه مساعدت دستگاه های ذی ربط باید تا قبل از عید تامین شود، گفت: طبق برآوردی که طی شش ماه گذشته انجام شد، برای احداث فاز اول این پروژه 11 میلیارد تومان اعتبار نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه 11 ساله زنجان نیاز به کمک دارد

باغ موزه 11 ساله زنجان نیاز به کمک دارد