مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-04اقتصادي

تامین اعتبار؛ راه حل کنترل آفت ارس در زنجان


معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: اگر در سال پیش رو تامین اعتبار انجام شود، بیماری آفت ارس به طور کامل کنترل خواهد شد.

- ایسنا/زنجان معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: اگر در سال پیش رو تامین اعتبار انجام شود، بیماری آفت ارس به طور کامل کنترل خواهد شد.

جلیل سلطان نژاد شامگاه دیروز (13 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین معضل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، آفت درخت ارس است.

مبارزه مکانیکی با این آفت انجام می گیرد و اگر در سال پیش رو تامین اعتبار انجام شود، این بیماری به طور کامل کنترل خواهد شد.

وی افزود: امسال در مجموع 280 هکتار واگذاری زمین از طریق اداره استعدادیابی انجام گرفته و در این امر سازمان جهادکشاورزی و اداره کل ثبت اسناد استان نیز دخیل اند اما شناسایی اراضی بر عهده منابع طبیعی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا سال گذشته قریب به 126 هزار هکتار از اراضی در سامانه ثبت شده و مورد حدنگاری قرار گرفته بود، ادامه داد: طی 11 ماهه امسال میزان کاداستر در 487 هزار و 878 هکتار از اراضی استان انجام شده که نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار؛ راه حل کنترل آفت ارس در زنجان

تامین اعتبار؛ راه حل کنترل آفت ارس در زنجان