مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-04اقتصادي

زمینه اشتغال 1356 نفر در بخش کشاورزی آذربایجان غربی فراهم شد


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از 222 میلیارد تومان تسهیلات به منظور رونق تولید در بخش کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- غلامعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تسهیلات اعتباری برای تعداد 989 طرح کشاورزی در استان پرداخت شده و تاکنون اشتغال ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات به تعداد یک هزار و 356 نفر است.

وی با تاکید بر اینکه بانک های استان باید تلاش بیشتری در راستای جذب منابع مالی به عمل آورند، تصریح کرد: در سال جاری برای تجهیز خط اعتباری مکانیزاسیون بخش کشاورزی 130 میلیارد تومان و 92 میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات تبصره 18 و تبصره 52 به متقاضیان پرداخت کرده ایم تا بتوانیم به افزایش و راندمان تولید در استان کمک اساسی کرده باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: تسهیلات اعطایی بیشتر در زیر بخش های دام و طیور، واحدهای گلخانه ای، گیاهان دارویی، صنایع کشاورزی و شیلات است.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در پرداخت تسهیلات راه اندازی گلخانه نداریم، اظهار کرد: توسعه گلخانه ها یکی از اولویت های دولت است و مکلف هستیم از این قشر حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال 1356 نفر در بخش کشاورزی آذربایجان غربی فراهم شد

زمینه اشتغال 1356 نفر در بخش کشاورزی آذربایجان غربی فراهم شد