مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 02:552021-03-03سياسي

آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» خبر داد و گفت: در این جشن از ظرفیت شبکه شاد نیز استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه با هدف کمک به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت در آستانه سال نو برگزار می شود و جشن نیکوکاری از فردا 14 اسفند آغاز می شود و تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد مددجویان مورد حمایت این نهاد را 55 هزار نفر و تعداد خانوارهای مددجو را 28 هزار نفر اعلام کرد و گفت: نیازهای مددجویان متفاوت است.

هدایت صفری با اشاره به اینکه از آغاز سال به علت شیوع ویروس کرونا خدمات مختلفی به مددجویان ارائه شده است، اضافه کرد: نقش خیرین در کمک به مددجویان بسیار تاثیرگذار بوده و در مراحل مختلف بسته ها و سبدهای غذایی بین آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال هم مثل سنوات گذشته جشن نیکوکاری با کمک خیرین برگزار خواهد شد، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه با همکاری ائمه جمعه در سراسر استان، آموزش و پرورش و صدا و سیما در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت در آستانه سال نو، از 14 تا 21 اسفندماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

آغاز جشن مجازی نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»