مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:252021-03-03بين الملل

نعیم قاسم:آمریکا و اسراییل می دانند حزب الله هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد


معاون دبیر کل حزب الله هر گونه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه حزب الله در مقطع کنونی را بعید خواند و تاکید کرد، آنها می دانند که تصمیم حزب الله برای پاسخ به هر تجاوز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله روز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به حزب الله را ندارند، زیرا می دانند که تصمیم قاطع این جنبش برای پاسخ به هر تجاوزی هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی الاعلام الحربی المرکزی شب سیاه می کنیم .

معاون دبیر کل حزب الله گفت: اسراییل باید بفهمد که عرصه برای او باز نیست و امروز نبرد در داخل رژیم اسراییل خواهد بود و اگر اسراییل ما را به یک رویارویی بکشاند، ما هر لحظه آماده ایم که به او درسی بدهیم که هرگز فراموش نخواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به حزب الله را در مقطع کنونی بعید خواند و گفت: آنها می دانند که حزب الله به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد.

این مقام حزب الله افزود: بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح مسائل روانی سعی در آرام کردن جامعه صهیونیستی در خصوص جنگ دارد، اما حزب الله به وضوح اعلام می کند که قصدی برای به راه انداختن جنگ ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم:آمریکا و اسراییل می دانند حزب الله هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد

نعیم قاسم:آمریکا و اسراییل می دانند حزب الله هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد