مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:152021-03-03سياسي

تهدید امنیتی، جلسه کنگره آمریکا را به تعطیلی کشاند


جلسه رأی گیری روز پنجشنبه کنگره آمریکا برای رسیدگی به پرونده قتل یک سیاهپوست، به دلیل تهدیدهای احتمالی از سوی گروه های شبه نظامی، لغو و به شامگاه چهارشنبه منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم گذشت حدود یک ماه از حمله مرگبار هواداران خشن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده به ساختمان کنگره این کشور، تهدیدهای امنیتی علیه این نهاد قانون گذار آمریکایی پابرجاست.

به نوشته وبگاه هیل ، با آشکار شدن تهدیدهای جدید علیه کنگره آمریکا، اعضای دموکرات مجلس نمایندگان با تسریع بررسی طرح فراگیر اصلاح نیروی پلیس کنگره، رأی گیری را برای شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) تعیین و جلسه روز پنجشنبه را لغو کردند.

چهار منبع دموکرات می گویند، ابتدا رأی گیری برای رسیدگی به پرونده قتل جورج فلوید را برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده بود که به دلیل نگرانی از در خطر بودن امنیت فیزیکی قانون گذاران کنگره از سوی گروه های شبه نظامی محافظه کار، به شامگاه چهارشنبه جلو انداخته شده است.

بر اساس این گزارش، یک قانون گذار دموکرات در پیامی مکتوب، خبر داد: نگرانی های فزاینده ای درباره تهدیدها علیه کنگره و نمایندگان دموکرات، مخصوصا در روز آینده، وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید امنیتی، جلسه کنگره آمریکا را به تعطیلی کشاند

تهدید امنیتی، جلسه کنگره آمریکا را به تعطیلی کشاند