مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:152021-03-03ورزشي

اتفاقات خوب و بد در مادرید / زیدان می تواند رئال را امسال هم قهرمان کند؟


رئال مادرید در حالی یکشنبه شب در حساس ترین بازی هفته به مصاف اتلتیکومادرید می رود که با ناچو و واران به یک زوج دفاعی خوب رسیده ولی در خط تهاجمی همچنان ناامیدکننده عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دوشنبه شب در چارچوب رقابت های لالیگا، رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد به تساوی یک بر یک رسید و تا پس از بارسلونا در رده سوم قرار گیرد.

این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید 5 امتیاز از صدر عقب است ولی زیدان همچنان امید دارد که می تواند قهرمان اسپانیا شود.

بازی یکشنبه شب رئال و اتلتیکو در دربی مادرید می تواند سرنوشت لالیگا را رقم بزند و هم امید بارسلونا را برای آینده روشن سازد.

در این گزارش سعی داریم به شرایط رئال مادرید پیش از دیدار دربی مقابل اتلتیکومادرید بپردازیم و وضعیت ترکیب زیدان را به 2 شکل خوب و بد تعریف کنیم.

*اتفاقات خوب در رئال مادرید وقتی راموس مصدوم شد، بسیاری از رسانه ها گزارش دادند که کار رئال و زیدان تمام شد زیرا این تیم بدون کاپیتان خود آمار خوبی به ثبت نرسانده بود.

اما این اتفاق رخ نداد و زوج واران – ناچو یک نمایش دیدنی از خود به اجرا گذاشت و این 2 مدافع مادرید نشان دادند که می توانند کمربند خوبی برای خط دفاعی زیدان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات خوب و بد در مادرید / زیدان می تواند رئال را امسال هم قهرمان کند؟

اتفاقات خوب و بد در مادرید / زیدان می تواند رئال را امسال هم قهرمان کند؟