مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:002021-03-03بين الملل

تأیید مرگ یک پیمانکار آمریکایی در حمله به عین الاسد


وزارت دفاع آمریکا ضمن تأیید گزارش های پیشین درباره مرگ یک پیمانکار آمریکایی در حمله به پایگاه «عین الاسد» دلیل آن را ایست قلبی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا با تأیید کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در حمله به عین الاسد دلیل مرگ وی را ایست قلبی اعلام کرد.

وین ماروتو سخنگوی ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش ساعاتی قبل تر جزییاتی درباره حمله راکتی به بخش آمریکایی پایگاه عین الاسد در استان الانبار واقع در غرب عراق ارائه کرد.

وین ماروتو در حساب کاربری خود در شبکه توییتر در این خصوص خبر داد که با 10 راکت کاتیوشا پایگاه هوایی عین الاسد در ساعت 07:20 به وقت عراق هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه نوشت که نیرو های عراقی تحقیقات در خصوص این حمله را بر عهده دارند و پس از کسب اطلاعات بیشتر، جزییات اطلاع رسانی خواهد شد.

در عین حال، به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه السومریه ، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در بیانیه ای در ارتباط با این حمله اعلام کرد که صبح امروز، 10 راکت گراد با پایگاه هوایی عین الاسد برخورد کرده که خسارت آنچنانی در پی نداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیرو های امنیتی سکوی شلیک راکت را کشف کرده اند و اطلاعات بیشتر به مراتب اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید مرگ یک پیمانکار آمریکایی در حمله به عین الاسد

تأیید مرگ یک پیمانکار آمریکایی در حمله به عین الاسد