مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:002021-03-03سياسي

دادستان تهران:با اخلالگران اقتصادی و ارزی برخورد می شود


در مجموعه دادستانی تهران با کلیه مفسدان و برهم زدگان نظم اقتصادی و ارزی کشور برخورد می شود و مواظب هستیم که آن بخش صنعتی و تولیدی دچار آسیب نشود و این سیاست و رویکرد در قوه قضاییه به طور هم زمان دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از پاکدشت، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قوه قضاییه بر اساس وظایفی که قانون بر عهده ما نهاده شده است، به دلیل مطالبه گری و نظارتی که در مسیر تولید، صنعت موانع و مشکلاتی که است رفع کنند، بازخواست و مطالبه گری را دنبال می کنیم و هم از جهت اینکه اعتقاد ما بر این است که تعطیل شدن یک واحد تولیدی و خدشه به تولید یک کارخانه و یا شرکت، ما این را به معنای تولید پروانه در دستگاه قضایی می دانیم.

وی گفت: وقتی می بینیم یک واحد تولیدی با تعداد کارگر کم دچار رکود و بیکاری می شود خروجی آن را در دستگاه قضایی می بینیم، لذا امروز دستگاه قضایی تمام اهتمام خود را بر این داشته که تلاش کند موانع و مشکلاتی که وجود دارد پیگیری و دنبال شود که چرخه تولید دچار آسیب نشود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: یکی از راه های حمایت از تولیدکننده و صنعتگر برخورد با فساد و مقابله با مفسدان و کسانی که با استفاده از موقعیت و رانت است دنبال می شود که موانعی بر سر راه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران:با اخلالگران اقتصادی و ارزی برخورد می شود

دادستان تهران:با اخلالگران اقتصادی و ارزی برخورد می شود