مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:002021-03-03بين الملل

انتشار سند امنیتی دولت بایدن؛ «ایران به دنبال توانمندی های سرنوشت ساز است»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاخ سفید بامداد پنجشنبه سند امنیتی موسوم به راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن را منتشر کرد.

- انتشار سند امنیتی دولت بایدن؛ ایران به دنبال توانمندی های سرنوشت ساز است دولت جدید آمریکا با انتشار سند موقت راهبرد امنیت ملی، مدعی شد ایران به دنبال توانمندی های تحول آفرین است و واشنگتن نیز متعهد است تا با اقدامات تهران مقابله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، کاخ سفید بامداد پنجشنبه سند امنیتی موسوم به راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن را منتشر کرد.

کاخ سفید درباره این راهبرد امنیتی توضیح داد: این سند موقت برای ابلاغ دیدگاه رییس جمهور بایدن درباره اینکه آمریکا چگونه با جهان تعامل خواهد کرد، منتشر شده و همچنین برای وزارتخانه ها و سازمان های [آمریکا] شیوه نامه ای ارائه می کند تا اقداماتشان را با فعالیت دولت جدید در حوزه راهبرد امنیت ملی هماهنگ کنند .

در این سند 22 صفحه ای، نام ایران چهار بار تکرار شده و دولت بایدن نیز مانند دولت های قبلی این کشور، اتهامات بی اساس و نخ نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار سند امنیتی دولت بایدن؛ «ایران به دنبال توانمندی های سرنوشت ساز است»

انتشار سند امنیتی دولت بایدن؛ «ایران به دنبال توانمندی های سرنوشت ساز است»