مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 22:352021-03-03اقتصادي

جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای استان خوزستان خبر داد و گفت: مسافران قبل از سفر به این استان باید تست  PCR انجام دهند.

- معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای استان خوزستان خبر داد و گفت: مسافران قبل از سفر به این استان باید تست  PCR انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی است که مردم استان خوزستان وضعیت نگران کننده ای بابت شیوع ویروس کرونا دارند و وضعیت مبتلایان و جانباختگان کرونایی در این استان بدتر می شود، چرا که کرونای انگلیسیبه خوزستان وارد شده است و در پی بروز این بحران، ستاد ملی مقابله با کرونا مرزهای آن را تقریبا بسته است و پروتکل های به مراتب سختگیرانه تری برای خوزستان و خوزستانی ها اعمال می شود.

ابوالقاسم جلالی - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری- نیز در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص بوجود آمده در استان خوزستان که ناشی از گسترش ویروس در آنجاست، تعداد پروازها به این استان کاهش یافته و بر اساس دستورالعمل صادر شده سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی، موظفند با ارسال پیامک به مسافرین، آن ها را به لغو پرواز خود ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد

جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد