مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-03سياسي

منطقه دزلی ظرفیت های بزرگی دارد و نباید محروم نامیده شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: منطقه دزلی و روستاهای مرزی سروآباد دارای ظرفیت های بزرگ طبیعی و انسانی هستند و نباید محروم نامیده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در سفر یک روزه به مناطق مرزی شهرستان سروآباد در جمع مردم دزلی حاضر شد و از نزدیک دغدغه ها و مشکلات ساکنان این منطقه را بررسی کرد.

وی در جریان این سفر در جمع معتمدین محلی منطقه دزلی اظهار کرد: خودباوری و نبود احساس محرومیت در بین اهالی این منطقه باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید در شرایطی که این همه ظرفیت داریم منطقه را ناامیدانه مانند مزرعه سوخته ببینیم و از آن به عنوان محروم نام ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: در هر منطقه ای مشکلات و دغدغه هایی وجود دارد اما باید با برنامه ریزی و تلاش برای رفع این دغدغه ها گام برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: مردم منطقه سروآباد و دزلی مردمانی ثابت قدم و تلاشگر هستند که ویژگی های بارز شخصیتی آنها برای همه ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار داریم مدیران شهرستانی و استانی با تلاشی مضاعف در مسیر رفع دغدغه های مردمان این منطقه فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه دزلی ظرفیت های بزرگی دارد و نباید محروم نامیده شود

منطقه دزلی ظرفیت های بزرگی دارد و نباید محروم نامیده شود