مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-03سياسي

نهادهای فرهنگی با انجمن اسلامی اصناف و بازار همکاری کنند


نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی با انجمن اسلامی اصناف و بازار تأکید کرد و گفت: بازاریان چهره های انقلابی هستند و همواره در عرصه های مهم انقلاب، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی با انجمن اسلامی اصناف و بازار تأکید کرد و گفت: بازاریان چهره های انقلابی هستند و همواره در عرصه های مهم انقلاب، حضوری مؤثر داشته اند.

حجت الاسلام شاهرخی در جلسه مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی شهرستان خرم آباد که امروز 13 اسفندماه برگزار شد، با تأکید بر اینکه در گام اول انقلاب، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته، اما کاستی هایی وجود دارد که در گام دوم انقلاب باید این کاستی ها رفع شود یا به حداقل برسد، اظهار کرد: در گذشته بازار، حوزه علمیه، مساجد، تکایا و … به هم متصل بودند و با هم پیوند داشتند و این به معنای ارتباط دین با دنیا است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ و معارف دینی و اسلامی ما و همچنین سیره اهل بیت(ع) چنین بوده است، ادامه داد: لقمه حلال یک اصل مهم در آموزه های اسلامی است و لقمه حلال در هدایت و ارشاد تأثیرگذار است.

شاهرخی با بیان اینکه بازاریان از ابتدا اهل تدین، التزام و عمل به احکام اسلامی بوده و با علمای دین مرتبط بوده اند، تصریح کرد: اصناف و بازاریان در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی با انجمن اسلامی اصناف و بازار همکاری کنند

نهادهای فرهنگی با انجمن اسلامی اصناف و بازار همکاری کنند