مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-03اقتصادي

ساخت و بازسازی 6 مدرسه توسط بانک های استان کردستان


سرپرست امور شعب بانک های استان کردستان گفت: مدرسه سازی در استان کردستان توسط بانک ها در کشور الگو و مستند سازی شده است و در سال جاری 6 مدرسه در استان کردستان را ساخته و یا تجهیز کرده ایم و این آمار در سطح کشور بی نظیر است.

- ایسنا/کردستان سرپرست امور شعب بانک های استان کردستان گفت: مدرسه سازی در استان کردستان توسط بانک ها در کشور الگو و مستند سازی شده است و در سال جاری 6 مدرسه در استان کردستان را ساخته و یا تجهیز کرده ایم و این آمار در سطح کشور بی نظیر است.

علی اشرف یوسفی امروز (13اسفند) در شورای اداری استان کردستان و جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: امروزە بانک ها در کشور صرفا یک موسسە مالی نیستند و در ایران اسلامی بانک ها علاوە بر خدمات روتینی که دارند به عنوان یک موسسە خدمات رسان تلقی می شوند.

وی عنوان کرد: زمانی که به عنوان یک موسسه خدمات رسان از بانک ها یاد شد؛ بانک ها بدون هیچگونه تعطیلی در خدمت مردم بودند و خدمات ارزنده ای را برای مردم انجام دادند.

یوسفی افزود: در حوادثی همچون سیل و زلزلە در همان اوایل خدمات رسانی که بحث بازسازی ها به میان می آید اولین مسئله ای که مطرح می شود این است که بانک ها می بایست به افراد آسیب دیده از این حوادث تسهیلات پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بازسازی 6 مدرسه توسط بانک های استان کردستان

ساخت و بازسازی 6 مدرسه توسط بانک های استان کردستان