مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:552021-03-03سياسي

خانواده های دارای دو معلول کردستانی صاحب خانه می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تمامی خانواده های دارای حداقل دو معلول در استان کردستان صاحب خانه می شوند.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تمامی خانواده های دارای حداقل دو معلول در استان کردستان صاحب خانه می شوند.

شهرام ملکی در جلسه کمیته راهبردی تفاهم نامه سه جانبه تامین مسکن معلولین با بیان این مطلب اظهار داشت: با حمایت خیرین و تسهیل گری دولت است تامین مسکن برای معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی افزود: معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی نیازمند کمک و حمایت هستند و برای کمک به آنها دستگاههای اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

ملکی در ادامه به شناسایی و ساماندهی خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کردستان اشاره کرد و گفت: حدود 300 خانوار دارای حداقل دو معلول در مناطق شهری و روستایی در استان شناسایی شده و مقرر گردید تا با کمک نهادها و دستگاههای اجرایی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد برکت و خیرین مسکن ساز و با تامین زمین این واحدها ساخته شود.

وی تصریح کرد: در مناطق شهری تا سقف 140 میلیون و در حوزه روستایی 85 میلیون تومان اعتبار بلاعوض به این خانوارها تامین و پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های دارای دو معلول کردستانی صاحب خانه می شوند

خانواده های دارای دو معلول کردستانی صاحب خانه می شوند