مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-03سياسي

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش شیوع و فوتی ناشی از کرونا


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست قرارگاه استانی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فاز دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با چهار هدف جلوگیری از شیوع، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست قرارگاه استانی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فاز دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با چهار هدف جلوگیری از شیوع، قطع زنجیره کرونا، کاهش بستری ها و کاهش فوتی ها در استان آغاز می شود.

حسین کلانتری افزود: این طرح از 15 اسفنده ماه جاری در استان آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه سال 1400 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل همجواری با استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و فارس که به لحاظ وضعیت کرونایی در شرایط خوبی نیستند، ضمن اینکه فوتی ناشی از کرونای انگلیسی نیز داشته ایم باید مراقبت ها به شدت افزایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری یابی هدفمند، گسترده و مداوم در همه مناطق استان تاکید و اظهار کرد: به ازای هر فرد مثبت دارای کرونای انگلیسی شناسایی شده در استان، تعداد 50 تست از اقوام و اطرافیان آن به عمل آورده شود.

کلانتری با بیان اینکه، اطلاع رسانی و مداخله به موقع و موثر و تشخیص بیمار به فوریت می تواند جان بیمار و آنهایی که در معرض خطر هستند نجات دهد و شیوع بیماری را کاهش دهد، تاکید کرد: با شناسایی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش شیوع و فوتی ناشی از کرونا

اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش شیوع و فوتی ناشی از کرونا